1398-11-15 09:20
462
0
67406
سردار معروفی در مسجد گلشن:

انقلاب اسلامی ادامه نهضت سرخ عاشوراست / دشمن به دنبال جمهوریِ منهای اسلام است

فرمانده سپاه نینوا گفت: با ایجاد شبهه میخواستند طوری القا کنند انقلاب خسته و فرسوده است و برخی کج اندیشان نیز انقلاب منهای اسلام و آرمان های آن را می خواهند.

به گزارش گلستان ما، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در مسجد گلشن گرگان گفت: انقلاب اسلامی استمرار مکتب وحی است و بر اساس دستورات و منویات مولی الموحدین(ع) شکل گرفته ، این انقلاب ادامه راه نهضت سرخ و ماندگار عاشوراست و به همین خاطر با تمامی انقلاب های عالم متفاوت است.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان ادامه داد : دست خداوند بر سر این انقلاب است چراکه امام خمینی (ره) پیامبر گونه اسلام ناب را در این منطقه احیا کرد و به ما یاد داد تعالی اسلام باید در تمامی منطقه رشد کند و ما نباید قائل به مرز های جغرافیایی باشیم.

معروفی تاکید کرد : بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی احیاگر سنت اسلام در منطقه بود که به مردم منطقه استکبارستیزی را یاد داد.

فرمانده سپاه نینوا بیان داشت : امروز هم امام بعد از امام یعنی امام خامنه ای (مدظله العالی) دقیقا آنچه را که امام عظیم الشان ترسیم کردند را دنبال می کنند.

این مقام مسئول یادآور شد : این انقلاب الهی حقیقتا بر حق است ، این یک حرف شعارگونه نیست و دست غیب پشت این انقلاب الهی است.

فرمانده سپاه نینوا تاکید کرد : قرار بود در ۲۲ بهمن ۵۷ مزردوران رژیم پهلوی با حکومت نظامی با رگبار مردم در خیابان ها حمام خون به راه بیاندازند اما امام صراحتا فرمودند حکومت نظامی باید لغو شود و همین فرمان شجاعانه باعث پیروزی نهایی انقلاب در ۲۲ بهمن ماه شد.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان تصریح کرد : در فتنه سال ۸۸ برخی خواسته و ناخواسته کشور را دچار چالش کردند و وقاحت را تا اهانت به عاشورای سیدالشهدا (ع) پیش بردند اما مردم با حماسه آفرینی ۹ دی آتش فتنه را خاموش کرد.

وی ادامه داد : بعد از حماسه آفرینی ۹ دی برخی اشخاص خدمت رهبر فرزانه انقلاب رسیدند تا از رهنمون های ایشان تشکر کنند اما امام خامنه ای (مدظله العالی) در پاسخ فرموند این کار کار خدا بود و دست خدا از آستین ملت بیرون زد.

همرزم و همسنگر شهید سلیمانی بیان داشت : دشمن هیچگاه فکر نمیکرد با به شهادت رساندن حاج قاسم اینقدر انسجام به بار بیاورد و مردم را تا این حد کنار هم جمع کند که این نیز از معجزات انقلاب است.

وی گفت: دشمنان  با ایجاد شبهه میخواستند طوری القا کنند انقلاب  خسته و فرسوده است و برخی کج اندیشان نیز انقلاب منهای اسلام و آرمان های آن را می خواهند.

سردار معروفی با اشاره به نزدیکی سالروز عملیات غرورآفرین والفجر ۸ و حماسه آفرینی رزمندگان در این عملیات گفت:  ما در عملیات والفجر  ۸ دلدادگی رزمندگان خود به حضرت زهرای مرضیه (س) را  به چشم دیدیم که چگونه دل به دریای خروشان اروند زدند.

سردار معروفی با اشاره به نزدیکی سالروز عملیات غرورآفرین والفجر ۸ و حماسه آفرینی رزمندگان در این عملیات گفت:  ما در عملیات والفجر  ۸ دلدادگی رزمندگان خود به حضرت زهرای مرضیه (س) را به چشم دیدیم که چگونه به دریای خروشان اروند زدند و دنیا را متحیر کردند.

یار دیرین  شهید سلیمانی اظهار داشت :  یک بار در جریان دیدار با حاج قاسم ؛ ایشان به من گفت " حسین از خدا خواسته ام و به درگاه او دعا کرده ام آنقدر در این انقلاب مشغله کاری به من بدهد که حتی فکر گناه هم به ذهنم خطور نکند " پس برادران و خواهران بدانید تربیت حاج قاسم سلیمانی هنر دین و مکنب اسلام است و او مثل و من شما بود اما در زمین خدا گام برمیداشت و عقب تر یا جلوتر از امام جامعه حرکت نمیکرد.

فرمانده سپاه نینوا در پایان با اشاره به هدف دشمن در ایجاد تفرفه بین اقوام و مذاهب گفت : دشمن در پی ایجاد انشقاق قومی و مذهبی در میان ماست  و همه ما باید بر اساس گذشت این نقشه شوم دشمن را با وفاقی ملی حفظ کنیم که استان ولایتمدار گلستان در موضوع وحدت اقوام و مذاهب الگویی برای کل کشور است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.